24 oktober 2009

'' kaanskee (a) beror på vem som undraar''

Igår åt jag med Ida på Wirrans. Riktigt gott var det med friterade tiger räkor. Vi åkte hem med David och sen drog vi till mig och började kolla på film. På hela kvällen blev det att se Hannah Montana The Movie, The Proposal, Love and other disasters och Fame. Vi var lite inne på romantiska filmer om man säger som så.
Är lite trött nu eftersom vi dygna. Palla sova lixom? Vi satt och snackade med några på kamrat, den ena värre än den andra. Vad tänker endel med egentligen?

Vi var också ut en sväng mitt i filmtittandet. Vi tog massa egopics *uups* (a) höhö, kanske lägger upp en här om JAG känner mig tillräckligt snäll. Maybe I'm bad today, who knows? ;)
You Know I'm bad, I'm bad-
you know it,
(bad, bad-really, really bad)

Inga kommentarer: