05 oktober 2009

Halloj

Idag testade mamma och jag en ny maträtt. Eller ny och ny, mamma har lagat det förut förutom röran som skulle vara till. Det var räkcrepes vi lagade. Räkröran skulle vara kall därför det var nytt eftersom mamma brukar laga crepes i ugnen. I allafall var det gott så jag kommer defenitivt laga det igen!

Ikväll var jag till Lina. Ida och Aina var där så vi satt och snackade massa. Sen satt jag med Oliwer en stund men han vart ledsen så Lina tog han istället. Hm, var där till 21:00 sen for jag hem.
Hoppas vi har den där filmkvällen någon gång sen, kommer bli askul :)

Blir nog inte så långt inlägg idag. Har inte så mycket att säga.. Jag städade lite idag. Det var ett par lådor som jag hade uppe i en garderob, inte min, som jag skulle rensa. Det slutade med att två lådor blev 1½. Riktigt nöjd är jag och det är bra att få bort massa saker tills jag får nya rummet. Man lämnar massa skrot till det förflutna och fokuserar på framtiden istället.

Inga kommentarer: