25 oktober 2009

sova!

ska jag orka skriva någge? Eh, what the hell! Idag har varit en slö dag i alla fall. Har bara slöat framför datorn och så lyckades jag läsa hela två kapitel i Shantaram,
applåder till mig!
Jag var sjukt trött igår, allt pga att Ida och jag dygna.Men vi hade roligt i alla fall! Satt och slö kolla, med ett halv öga. på Om en pojke igår (som jag har sett flera miljoner gånger.) När den va slut så somna jag så sött i fotöljen och vaknade en halv timma senare av att Danne kom och hämtade lite saker. Släpade mig till sängen när han hade gått. Läste lite i en Klick tidning men orkade ente läsa nå mycket. Somnade där vid.01:30 utan att vakna en endaste gång, nästan i alla fall. Vaknade 11:00 men orkade inte stiga upp då så sov skönt vidare till 12:30 (a). Underbart att få sova oavbrutet i 11 timmar!

Nu är klockan 00:08 och det är skönt att inte vara lika trött som jag var igår. Ska nog lägga mig och se på lite cityakuten nu tror jag, fick ju säsong två för några dagar sen. Me like! Tänk sen när man har alla boxarna.

I believe it's called love,
Godnatt

Inga kommentarer: