09 oktober 2009

Rabih och Erik

Sitter och kollar på Idolresultatet nu. Bara Rabih, Erik, Tove och Mariette går vidare så är jag glad!
Rabih och Erik är snygga! (a) Men det är inte därför jag vill att de ska gå vidare, det har enormt bra röster. Rabih gillar RnB och det gör jag med och Erik har lite blandad smak som jag också har.
Men det är stor skillnad på de båda pojkarna. Erik är mera snyggSNYGG medans Rabih är mera sööt och chaarmig. Men båda har gulliga leenden så att.. hm.. Jah! det är bra Julia, här sitter vi och argumenterar om hur snyggelisnygga eller gulligulliga två vissa killar är.. eehjaa..
I alla fall, nu sitter Rabih och Erik säkert, Jippii!
Just det Julia... nu ska jag sluta snacka och Rabih och Erik och fortsätta kolla på idol. Får se nu om Karolina eller Eddie går vidare. Jag vet inte riktigt vem jag vill att ska gå vidare, ingen av dem är en favorit men men, nu får svenska folket får avgöra! Låt bästa man, eller kvinna, vinna!

Imorgon blir det inflyttningsfest för hela slanten! Idaa och jag kommer ha grymt kul :D

Inga kommentarer: