14 oktober 2009

Värdelös

Nej jag har nog värdelöst liv just nu. Den där skolan är seg på att svara på mitt mail, jag har inget att göra på dagarna och jag är trött hela tiden. Okej tröttheten kan jag kanske hjälpa. Är nog uppe ganska sent men när jag inte kan sova! Nice, inte. Jag kan nog hitta på saker att göra på dagarna med men. Det är så förbannat kallt ute nu.
Jag var nog ute och gick en stund idag, Både på vägen och en stund i skogen. Det var tyst och skönt där förutom att det blåste och det var några fåglar som hoppa runt i ett träd. Mysigt annars.

Det jag glömde att skriva igår var att jag hitta lite gamla kassetter i en garderob. Lyssnade på två igår när mamma och jag bakade. Den ena hette superblandat -96 och den andra blandat skit. Jag vet inte om det är Pamelas eller Jockes men det var i alla fall en blandning mellan Reggae, 90-tals pop, E-type, Boney M och 90-talets fjortisdunk haha. Endel låtar var faktist riktigt bra men sen kom det låtar som man faktist undrade om de någonsin hade varit bra höhö. Ska gå igenom lite mera kassetter sen någon gång och se om jag hittat nått mera bra där i samlingen.

Ikväll var jag till Ida en sväng, vi måsta verkligen snacka. Det kändes som att det var längesen vi träffades, även fast det var i helgen. Vi tjattrade på som två småfåglar i alla fall. Jag hjälpte henne att packa lite också. Hon drar nämligen till Sverige imorgon och kommer hem på måndag. Jag kommer sakna dig gumman! <3

Inga kommentarer: