26 oktober 2009

Man blir så arg!

Läste just på en kändis facebook och man kan inte annat än att bli upprörd på endel som kommenterar. Hon hade skrivit (på engelska) att hon ville att alla som inte är vänner med hennes son skulle ta bort sig själva från hans fb sida. Jag förstår fullständigt men tydligen är endel väldigt trög tänkta. Det vart värsta ''kriget'' där mellan några som kommenterat och jag blev bara så upprörd. Hur moget är det att sitta och bråka på en annans fb? svar: SÅ OMOGET DET BARA KAN BLI!. Jag kommenterade vad jag tyckte, här är min kommentar.
I totally understand Deidre. The thing I don't understand is why all this people have to fight on somebody else's fb page. Everyone should have a right to some privacy. I respect the fact that Deidre don't want all these people to send friend requests to her son. He has a right to some privacy to and he shouldn't have to deal with all these strangers that wants to be his friends. I think he only wants his close friends on his fb. So my suggestion is, do as Deidre asking you to.

Är väldigt nöjd med min kommentar. Jag förstår inte varför man måste börja bråka om allt och ibland om små saker. Kan inte alla bara va vänner istället så skulle allt va bättre. Och om ni nu gillar Deidre så mycket att ni är vänner med henne på fb, varför skriver ni skit om henne på hennes egen sida?! Det är helt oförståeligt! Jag menar, här är hon snäll och accepterar er som vänner och vad gör ni då? Jo ni trackar henne på hennes egen sida, vilken stil! Jag förstår fullkomligt om hon tar bort er som vänner på fb. Visa henne lite respekt och skriv istället snälla saker. Bli inte vän med henne om ni tänker skriva skit. Om ni överhuvudtaget respekterar henne, låt henne vara ifred!
Give her som privacy for gods sake!

Inga kommentarer: