04 oktober 2009

nååb

Du kallar mig bitch, tönt, nååb och onormal. men vad är då inte du?! man bli som man ungås vettdu så hur jävla slut är inte du då egentligen?! Du snackar om att jag tar dina ord och fraser men tänk om jag hört allt före du säger det, då kanske det inte alls är dina fraser. Get a life and grow up. Do not be a crybaby.

På tal om annat, ibland undrar jag om min kära bror Jocke har alla indianer i kanoten. Jag menar vem kommer på saker som fisiprutti(risifrutti) och fittiga raggare(fattiga riddare)? Nej han är inte riktigt frisk där uppe men jag antar att man inte kan göra något åt det. Det är något som går i släkten tror jag, och det värsta är att jag är exakt likadan. Om Jocke och jag är på G så kan vi skratta i timmar. Det är liksom helt meningslösa saker ibland, men även de kan vara hur kul som helst.
Haha, där har Roger chansen att höra att jag kan pladdra på hur mycket som helst! Vet att mamma och han pratade om det förut och mamma sa att hon skulle spela in när jag pratade hemma. Så nu vet du Roger, på helgerna när Jocke är här har du chansen att höra vilken pladderfia jag kan vara! ;)

Bilden är från Thailand när Jocke och Ankan var där.

Inga kommentarer: