12 oktober 2009

Crossing Jordan

Är det inte konstigt hur bra endel tv-serier är? Till och med när man sett alla avsnitt så kan man se alla igen. Om vi tar Cityakuten som exempel. Jag har sett alla 331 avsnitt av Cityakuten men tröttnar jag? nej. Jag ska samla ihop till alla DVD-boxar och jag är på god väg nu. Har den första och idag kom en lapp om att jag kan hämta ut andra. yey!

Men det var inte Cityakuten jag tänkt prata om, utan Jordan rättsläkare/Crossing Jordan. Den serien var jag fast för förut. Jag kollad
e varje fredag som det var och vips var det 2007 och sista avsnittet visades.
Nu kollar jag på det igen. Akta tiden! 00:35 börjar det.. haha i alla fall så ska jag kolla på det ikväll.. natt..
Kul att se på Jordan och Woody igen när det försöker övertala sig själva och varandra att '' Ja
g ÄR inte kär i honom/henne'' nej nej, för det märktes ju inte.. Sen hinner de bara bli ihop och så förstör Woody allt, går och blir ihop med en annan efter tag, suktar efter Jordan och i sista avsnittet blir de tillsammans igen. Kom igen! sista avsnittet :o ni skojar! Vi vill ju se mera! Tänk om det skulle börja spela in Crossing Jordan igen, najs som fan att få kolla på Jordan och Woody igen! :D WoJo forever!

Inga kommentarer: