11 oktober 2009

Igår var det då inflyttningsfest hos Daniel och Julia, hade sjukt roligt! I början var det lite lamt när det inte hade kommit så många. Men sen vart det fulltös! Vi va nånting mellan 20-30 tror jag.
Det vart lite dans, dock inte med Ida och mig inblandade, men Nicke och Julia var upp och buggade lite + körde en annan dans till en Miley Cyrus låt.
Ida och jag höll till i vardagsrummet nästan hela kvällen när vi helt plötsligt förflyttade oss till köket för att snacka med Jonas, Hamster och Conny. Sen kom det en till Jonas dit när Conny gick där ifrån.

Ida och jag fick två nya bästisar också! Tomi och broder Tuck AKA Jonas. Pratade ganska mycket med dom under kvällen, riktigt nice (y) En kram av Ma
gnus fanns det också tid till.
Magnus: Tjena tjejer, hur är det med er då?
*kram*
Ida och Jag: Jo det är nog bra, själv då?
Magnus: Jo det är härligt
Ida: Va härligt.
Tahaha, inget vi förvänta oss men i alla fall.
Ida och jag kom hem där vid två tiden och sen, fem timmar senare, steg vi upp för att Ida skulle hinna duscha innan hon skulle till skolan. Japp, Ida har haft skola hela helgen. Det var någon kurs av något slag.
I alla fall, när Ida hade farit iväg var det ingen idé att somna om så jag la mig i sängen och kollade på film sen vart det bara att surfa runt tills nu. Nu ser jag att klockan är halv fyra och det betyder att mamma kommer hem från jobb snart.

Ikväll får jag se vad jag hittar på. Blir nog bara en lung och skön hemma kväll, kanske någon film på tvn annars finns alltid datorn och T A N K A F E T T!

1 kommentar:

Pamela sa...

Hallå där! Fest och kramar av pojkar...nu börjar det bli intressant... ;) /Syrran