01 juni 2012

You never know when you´re making a memory.

Man skulle verkligen inte kunna tro att det är 1 Juni idag. Med tanke på vädret alltså, regn och rusk och sånt. Men jag gillar regn, så detta är bara mys. Det finns många bra saker med att det regnar en hel dag. Man kan  till exempel gymma 1 timme, ta bilen till butiken(det har alltid varit hög mysfaktor på det för mig,)ligga i fåtöljen och läsa massa. Och mysa med alla djuren också så klart :) Och umgås med mammisen, om hon är ledig, vilket hon var idag.

Men även fast det regnat har jag varit ute lite också. Dödat x-antal mördarsniglar med salt till exempel. Tagit med hunden ut i skogen på en mysig promenad. Eller skörda rabarbern. På tal om rabarbern ska jag gå och slänga ihop den där rabarberpajen jag lovade mamma och pappa lagom till Let's Dance. Har lagat egen vaniljsås också så det blir säkert smarrigt. För dom alltså. Jag ska äta lite frukttallrik jag.

Bjuder på en liten låt också såhär i höstrusket! En av mina favoriter just nu, och väl spelad på iTunes listan.
Lyssna och njut medans jag går och lagar lite paj och grejer.

Inga kommentarer: