21 juni 2012

The best things in life are the memories we make along the way.

Sitter och lyssnar på fin countrymusik och reflekterar lite över dagen. Har fått sjukt mycket gjort. Lagat potatissallad, glass och maränger till midsommar. Handlat två gånger har jag också hunnit med, och en långpromenad med vovven. Efter maten for jag på jobb och efter det kände jag att jag hade såå mycket energi kvar så tog en långpromenad runt ett fint somrigt Geta. Massa mys

Trodde ja hade gjort alla dagens sysslor klart, men kom just på att ska noppa ögonbrynen också innan sängen kallar. Har inte tid med det imorgon. Var och bokade tid på gymmet tills imorgon, men eftersom det bara fanns konstiga tider kvar så kommer jag stå och bygga muskler 08:00 imorgon. Det är nästan så man får lite ångest över tiden, men nog ska det gå bra säkert. Den där sköna känslan efter ett gympass är för bra för att missa.

Rockar Dierks Bentley och skakar roompaah hela vägen till rummet. Puss på er!

Inga kommentarer: