20 juni 2012

Onsdag.

Kamera: Nikon D3100.
Hellu alla små sommargrodor. Har varit en riktigt härlig dag idag och den har mamma och jag spenderat nere vid stugan. Har bara latat oss, läst, druckit kaffe och haft det bra. Åt middag där också, och sen lyssnade vi på ACC och spelade Yatzy. Bra avslut på en bra dag! Kom hem först 20:00.

Just nu sitter jag och skriver en liten shoppinglista inför midsommar. Står allt från jordgubbar och nypotatis, till sill och lingon på den. Blir nog bra det här tillslut. Mina/gängets planer ligger lite på is fortfarande så vet inte egentligen var jag kommer befinna mig på midsommarafton. Jag har i alla fall allt planerat som jag ska ha med och äta. Tror vi kommer ha som knytis så man tar med vad man vill äta(?????) men inget är helt säkert.

Ska försöka äta bort min migrän nu, medans jag fortsätter knåpa med min lilla shoppinglista. Hoppas ni har en bra onsdagkväll! puss.

Inga kommentarer: