05 juni 2012

Jag ser dig i varje stjärna som lyser på himlen.

Godmorgon. Nog för att det är lunch snart och jag har varit uppe i 2½ timme men i alla fall. Tänkte bara att alla små filurer som stiger upp nu skulle få ett litet godmorgon också :) Så godmorgon alla trötta nyblivna studenter och sommarlovsfirare! Det vart mycket godmorgon i det här stycket. Ska vi se hur många gånger jag kan skriva godmorgon i ett stycke? Godmorgon, godmorgon, godmorgon. Godmorgon, godmorgon. Så, det får duga.

Så vad tänker alla sommarlovsfirare göra idag när det är såhär fint sommarlovsväder? Sola? Bada? Hänga på stranden hela dagen? Shoppa ny bikini? Badshorts? Jobba? Själv tänker jag gå ner med mamma och Nova till stugan efter lunch. Vi ska packa kaffeväskan och bli där hela dagen. Ha det sådär mysigt som vi bara kan ha, med kaffe och något att tugga på. Och en bok såklart! Och havsutsikt och fågelkvitter och trädsus. Ja jag kan hålla på länge att räkna upp saker, men jag tror det får räcka sådär nu innan magen dör av knorr och hunger! Dags för lunch :)

Inga kommentarer: