27 juni 2012

IN MY HEART I'M ALWAYS, SOMEWHERE WITH YOU

Kamera: Nikon D3100.
Då har dom två dagarna gått. De två dagar då Sarah och Scott skulle vara här. Har haft en mysig dag inomhus eftersom det regnat lite från och till. Blev faktiskt lite film mys, som jag skrev igår. Thomas kom hit efter jobbet sen så dom åt här innan dom for hem. 
 Mamma och jag var på en liten promenad med Nova och sen blev det film mys(igen)i soffan för hela slanten! Kollade på Broken bridges. Igen. That movie makes me go all naw and schnappiness! Toby Keith radarn går på högvarv kan vi säga. Så mycket som jag ler när jag kollat på den här filmen, har jag aldrig gjort i någon annan film. Oh boy.

Jag vet inte hur jag ska somna ikväll med tanke på att hjärnan går lite på högvarv just nu, men jag vet i alla fall att när jag väl somnar kommer jag sova sjukt bra! Fiint avslut på en fin dag! Godnatt alla fina människor!

Åh vad jag längtar tills imorgon! Så spännande. Torsdag, var är du???

Inga kommentarer: