30 juni 2012

GO NUTS WITH BONES!

Min kväll i ett nötskal!(höhö, nötskal. Ibland får man till det!) Ett gammalt avsnitt av Bones och lite nötcocktail gjorde det här till en ganska bra lördag ändå. Om inte annat blev det ett bra avslut på dagen. Även fast den inte riktigt är slut än.

Har varit ganska trist väder idag med rejäla regnskurar från och till. Var är sommarn' liksom? Tog ett ordentligt gympass imorrse, men förutom det så är handla och lösa korsord det mest ansträngande jag gjort idag. Har klämt in lite The sims där också. Hihu! Beroendeframkallande spel. 
 Brorsorna och jag lagade lite mat, grillat, sen efter det stack båda iväg så jag blev ensam kvar hemma med vovven. And the rest y'all now.

På tal om vovven så ska jag gå ut med henne en sväng nu och sen blir det nog film tills ögonen far fast. August Rush, I presume?

Inga kommentarer: