26 juni 2012

Dagens Outfit.

Lägger knappt aldrig upp outfits bilder, även fast jag tycker det är kul. Det har nog något med att man ska orka, ha tålamod osv. Såhär såg jag i alla fall ut idag! Bilderna är inte världens bästa men dom får duga nu. Vet att spegeln är skitig men ni kan ju låtsas som om ni inte ser det!

Jeansjacka: systers gamla.
Tröja: Secondhand/från pappas kusin. Väldigt kort och ''flygig'' så det ser ut 
som man har lite putmage. Men det är skönt material!
Linne: Gina Tricot.
Shorts: H&M.
Tunna leggings: H&M. Håliga och borde ersättas.
Cupcake-Donut halsband: Aina som lagat till mig. Älskart'!
Till det hade jag mina svarta espadrillos!

Är lite irriterad på mig själv eftersom jag sitter och redigerar massa andra bilder istället för dom från Paris. Började lite för nån dag sen och ska försöka få någon större början nu ikväll. Får se hur det går.

Inga kommentarer: