19 juni 2012

Treat me like a joke and I'll leave you like it's funny.

9 saker jag tycker om:
  • Fotografering.
  • Musik.
  • Mina fina syskonbarn.
  • Doften ute efter ett ordentligt ösregn.
  • Färsk ananas.
  • Kanel.
  • Den där doften bebisar har.
  • Böcker.
  • Drömfångare och fjädrar.

9 saker jag tycker mindre om:
  • Folk som tror dom är bättre än alla andra.
  • Kaffe utan mjölk.
  • Svikare.
  • Näsblod.
  • Offentliga toaletter.
  • Lock i öronen.
  • Sömnlöshet.
  • Magkatarr.
  • Falska människor.

4 bloggar jag läser:
  • fokis.se
  • egoinas.se
  • rstahl.devote.se
  • liliebiskopsdotter.com

3 saker jag ser fram emot:
  • Att bli moster igen i princip vilken dag som helst.
  • Midsommar.
  • Rockoff.

5 saker jag är rädd för:
  • Trånga utrymmen.
  • Höga höjder.
  • Mörkret.
  • Insekter.
  • Att förlora någon jag älskar.
4 ord som beskriver mig:
  • Envis.
  • Hjälpsam.
  • Knasig.
  • Fantasifull.

Inga kommentarer: