25 juni 2012

Take my hand, together we can do it

Kamera: Nikon D3100.
För det första kan vi väl säga att alla saker jag skrev igår som gjorde att jag såg fram emot måndagen extra mycket, inte ens i närheten gick och hände. Ingen Kermit och ingen mobil. Var till sonera och frågade om den, och han sa att den var på väg tillbaka. Enligt datorn höll dom på och testade den, och dom hade bytt hela kortet i den så det kommer vara en ny mobil jag får tillbaka. Nice. Jag kommer i alla fall få tillbaka Zigge den här veckan.

Efter att mamma och jag fixat det for vi och handlade lite och sen iväg på fika till mormor och morfar. Söta mormor ringde och fråga imorrse om vi inte kunna komma till dom idag :) Var där en bra stund innan vi for hem och åt lite middag.
 Ikväll kom Sarah och Scott hit också och ska bli till onsdag. Får se vad vi hittar på för bus imorgon :) Nu ska den här fastern i alla fall sova så hon orkar upp till gymmet imorgon! Puss och godnatt!

Inga kommentarer: