02 november 2012

WHAT DO YOU SAY ABOUT TAKING A CHANCE NOW AND THEN?

Det finns mycket jag skulle vilja göra nu. Läsa bloggar så jag kommer ifatt, blogga mera, julpyssla, fixa julklappar, redigera mera bilder, far till Sverige och shoppa, distansstudera igen, beställa den där klänningen från H&M, far till Cabo San Lucas. Listan kan bli jättelång bara jag får hålla på en stund. Mycket av det på listan kan jag får gjort idag så då blir den ju i alla fall lite kortare. Kanske.

Angående klänningen är jag supersugen på att beställa den! Funderar på om man skulle ha den på julafton isåfall :) men sen har jag hittat en jättefin blus också som skulle va skitsnygg till mina nya jeans jag köpte från H&M för ett tag sen. Svårt val. Dock lutar det mera åt klänningen eftersom jag så ofta har blusar och jeans, både till vardags och till fest. Sist jag hade klänning var nog på systerysters bröllop för 2 år sen. Det börjar liksom bli dags för klänning igen snart då ;)

Inga kommentarer: