11 november 2012

DET ÄR ETT HERRANS TAJANDE JÄMT

Ja herregud säger jag bara, det där gänget jag umgås med lite titt som tätt har nog verkligen inte alla indianer i kanoten. Inte för att jag ligger så långt efter, men man blir väl som man umgås ;) Var på TAJ-fest igår hemma hos Linda och Dan och det var i vanlig ordning supertrevligt! Det där med Taj har två betydelser i det här sammanhanget. Dels så säger man ju på åländska att ''man tajigt lite'' när man druckit, och sen så hade vi asiatisk mat. Sj-ukt jävla gott var det! Åt vårrullar för första gången och jag kan säga att det inte var sista gången heller! Mums!

Med andra ord hade vi en bra fest. Sådär jättebra som vi alltid har på våra fester! Vi lagade mat tillsammans(Läs;Dan lagade mat haha), hade en trevlig middag med massa skratt och som sagt matkomadödengod mat. Emellanåt blev det lite allvarliga konversationer, lite minnen pratades det, och såklart var det massa grejer skrivna i twitter boken! Det var en lugn och bra fest och helg det här helt enkelt :) Och som avslut nu kommer några roliga utdrag ur twitter boken!

''Uss nu blev jag jätteförkyld.''
''Vi har behov av att du har behov av att ha körkort, Jujju.''
''Jag sitter och suger på den än''
''Jocke och Thomas sitter med kahongerna i soffan. Ken sitter med kahongerna i fåtöljen.''
''Den smakar som om den inte riktigt kan bestäm sig.''
''TTT-Tom Tits Toffla.''
''Diskmaskinstabletter tål maskindisk.''
''Thomas har skaffat sig en diskmaskin och köpt sig en fru.''
''Jujju, stå int där och se så tillgänglig ut nu.''

4 kommentarer:

Linda sa...

Hahaha...alltid lika kul jujju =) Vi kommer skratta länge åt det här =)

Linda sa...

haha, det kommer vi skratt gott åt länge jujju =)

Linda sa...

229ightedeo

Jujju sa...

haha joo, definitivt! :)