27 november 2012

I KNOW THE SUN'S STILL SHINING WHEN I CLOSE MY EYES


Håller fortfarande på att knåpar på headern, samtidigt som julklappar och grejer snurrar i huvudet. Har hållit på fixat med julklappar idag, men nu är det andra julklappar jag klurar på. Egentligen behöver jag gå in på internetbanken och kolla ekonomin men det är som om det inte riktigt skulle locka. Som tur är får jag lön på fredag(vadå bra start på helgen!)så det är ju inte såå deprimerande i alla fall :)

Saker jag behöver införskaffa just nu:
*Julklappar.
*Ordentliga strumpbyxor och leggings inför vintern.
*Vinterskor.
*Höst/vårjacka.
*Viliga ytterbyxor.

Och saker jag vill införskaffa just nu:
*Mobilskal eftersom jag från och med imorgon(eller torsdag)äger en iphone! Ska få köpa brorsan gamla då han beställt en iphone 5, men jag får betala när jag kan eller lite i gången så det är inte brådska med dom pengarna!
*Klänning till julafton.
* Nya klackar.

Det var ju en liten lista det. Känns som om högsta prio just nu är julklappar, klänningen och mobilskalet. Det är både speciell klänning och speciellt mobilskal så det skulle ju va lite surt när man ska köpa och det är slut. Speciellt när man trånat länge!

Inga kommentarer: