04 november 2012

I AM, I AM ZOMBIE

Vilken helg! ska bli skönt att kryp i säng ikväll sen. Om några timmar eller så ;) Även fast jag inte gjort allt det jag skrev igår så är jag sjukt trött just nu. Jag var till exempel aldrig och jobba. Det är det som är så bra när man får bestämma sina arbetstider själv :) man kan liksom far och jobba när det passar då!

Tror det var bra att jag inte stressade iväg med det för det har vart fullt upp ändå! Alla syskon förutom en brorsa hemma, alla 5 syskonbarn, en hund som blir helt lycklig med massa barn runt sig. Åt middag tillsammans allihopa sen for alla hem. Mamma och jag var på en promenad med vovven och nu har jag segat mig igenom facebook. Nästan. Har i alla fall gått med i en tävling om farsdagsgrejer som textiltryckarna har. Det är alltid nått haha!

Inga kommentarer: