05 november 2012

DREAM WALKIN', PILLOW TALKIN'

Ibland önskar jag man hade USB-sladd i kudden och uttag i huvudet som man kunna koppla i när man gick och la sig och som sparade alla ens drömmar. Sen kunna man koppla i det hela dagen efter och se på alla sina drömmar! Det skulle vara perfekt för ibland kommer man ju inte ihåg vad man drömt. Och sen finns det ju dom gånger också som man kommer ihåg precis allt och bara vill somna om och drömma vidare när man vaknar!

Men det jag nästan funderar mest över med drömmar är hur man mitt i allt kan drömma om personer man inte sett på gud vet när. Ännu konstigare blir det också när man drömmer om just en sån person, vaknar och svänger på mig, och sen somnar om och drömmer en ny dröm med samma person. Jag har gått och tänkt på det hela dagen. Varför vet jag inte. Antagligen för att det var längesen jag såg den här personen :)

Inga kommentarer: