19 november 2012

ORGANISERA MED STIL

Knåpade med mina räkningar tidigare och satt in dom i min nya fina pärm jag nämnde förut :) Fattas bara lite såna där avskiljningsblad(eller vad det nu heter)till och sen är det jätteorganiserat! Ni vet väl hurdana blad jag menar? Såna där i olika färger som man hade i sin skolpärm i lågstadiet. Såna man skrev till exempel ''matte'', ''svenska'', ''geografi'' på längst där ute på den där kanten som var liksom urklippt. Jag tror jag ska sluta förklara nu för snart vet jag inte ens själv vad jag menar.

Vid nästa ärende in till stan ska jag köpa såna där...papper i lite häftiga färger! Det kanske blir roligare att fixa med räkningar efter det sen! Eller inte. 
 Här har ni i alla fall lite roliga bilder från idag. Känns mycket fräschare och roligare att ha en ny fin pärm i tuff turkos färg än en gammal mörkrosa, på ritad plastmapp som inte ens alla räkningar fick plats i. Turkos is the shit! Och så pimpade jag lappen lite också. Rosa och turkost funkar alltid :)

Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: