29 november 2012

JULKORT, JULMUSIK OCH SÅ LITE FÖDELSEDAGSKAFFE OCKSÅ!

Fiifan vad det är mysigt med snö! Visst det är svinkallt ute, och vägarna är hala så när man är ute med hunden går man som en 90 +are, men det är så förbaskat fint ute när det är såhär vitt överallt :) Och det här med snö hjälper en att få ännu mera julkänsla också! Mamma och jag har suttit och fixat de sista julkorten idag, självklart med julmusik i bakgrunden. Det fick mig att tänka på pepparkaksbaket när mamma och jag kavlar ikapp till Rudolf med röda mulen och Midnatt råder.

Fortsatte med julmusikmyset i bilen på väg till Ida och Erik ikväll också! Min käraste vän Ida fyllde nämligen 20 år idag :) Och eftersom dom just köpt hus vart det lite husesyn och grejer där med. Ni kommer få det superbra där tror jag, Ida och Erik! Väntar på inflyttningsfesten nu ;) haha

Hiihii! Förlåt Ida men den här va ju söt ju! Nöff nöff :)

Inga kommentarer: