23 november 2012

BLÄ PÅ DIG BLOGGER!

Bloggen krånglar fortfarande med uppladdningen av bilder. Den tvärvägrar helt enkelt. Blir lite less på det eftersom bildlösa inlägg inte är dom roligaste att kolla. Visst funkar det ibland, ett lite då och då sådär, men inte alltför många efter varandra. Det gjorde inte saken mycket bättre, humöret alltså, att jag just råkade radera senaste inlägget jag skrev. Men jag kommer inte ihåg när jag skrev det, vad jag skrev om och vad det handla om, så det är nästan lugnt haha. Enligt taggarna så handlade det om livet och familjen. Trevlans.

Efter en dag med morgonmys med 5 månaders systersonen i Lemland, lunch med mamma och systeryster, hämtning av mammas symaskin, uppfållning av mina nya jeans(5€ på Magique, might I add), shopping på Gita Salongen, promenad med vovven och kaffe drickande, så värmde jag lite soppa till middag och åt den i min ensamhet framför Harry Potter och de vises sten. Filmen tog slut för 20 minuter sen. Funderar starkt på att kolla Hemligheternas kammare när jag ändå håller på. Har sett dödsrelikerna 1&2 flera gånger redan så lite old school Harry Potter kan ju inte skada :) Dom är ju så sööta i första filmerna! Speciellt Ron :)

Inga kommentarer: