12 november 2012

DON'T MIX YOUR WHISKEY WITH DECISION, ASK FORGIVENESS NOT PERMISSION

Den här måndagen vart inte riktigt som jag tänkt mig. Kände imorrse på väg till gymmet att jag inte skulle orka va hemma och pyssla på bara. Villa liksom ta en paus från det. Så efter gymmet duschade jag och gjorde mig färdig och sen bar det av till stan! Har gått runt där hela dagen själv och tittat i butiker, fått lite tips till julen, och bara njutit. Det var faktiskt riktigt skönt att gå runt på stan själv! Och mysigt med alla fina julgrejer som alla butiker börjat plocka fram :')

Shoppade lite saker till adventskalendern, pysselgrejer och en fin turkos pärm till mina räkningar :) den där smileyn kändes väldigt malplacerad, men är glad för att jag hittade en pärm i ''rätt'' färg. Räkningar är inget att va glad över liksom. Och jo, det var viktigt med färgen. Om man nu nödvändigtvis måste få räkningar kan man väl åtminstone få förvara dom i en piffig pärm ;) Ljusblå/turkos eller rosa var mitt krav. 

Nu ska jag sluta babbla och säga godnatt istället. Så. Ja. Godnatt då.

Charmig kvälls-tröttis-Julia-bild osv.

Inga kommentarer: