06 oktober 2012

YOU GOT ME DOWN ON MY KNEES

Det här är ett sånt där helt onödigt inlägg som ingen egentligen vill läsa, och som jag egentligen inte vill skriva eller publicera. Jag vet inte varför jag sitter och gör det här nu men jag gör det i alla fall.

Har just haft filmkväll med parentesarna i soffan. Trevlans. Vi såg på Hamilton. Helt OK film faktiskt. Och jävlar i min lilla låda vad Mikael Persbrandt är snygg! Jösses säger jag bara. Och inte är han en dålig skådespelare heller. Håller just nu på och kollar igenom alla Beck filmer från början(dom med Haber och Persbrandt alltså)Och fiifaan vad både Peter Haber och Mikael Persbrandt är bra skådespelare! Dom ligger 1a och 2a på min top 3 lista över bästa svenska manliga skådespelare. Mikael Nyqvist ligger på tredje plats.

Mhmmm ;)

Inga kommentarer: