02 oktober 2012

WHY DO YOU LIE BESIDE ME WHEN YOU NEVER HAVE THE TIME AND YOU'RE FINE WITHOUT ME

 Nämn något som gjorde dig glad igår:
En tävling med en ganska amazing resa.
Vad gjorde du kl 08 imorse:Åt frukost och kollade på Cityakuten.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Kletade nattsmörsk i ansiktet.
Det sista du sa högt:
''Kommer du ihåg det sen då?''
Det senaste någon sa till dig:
''Jaa, säkert.''
Vad har du druckit idag:
Massa grönt te! Och kaffe förstås.
Vad var det senaste du åt:
Ett äpple och lite nöter.
Vad var det senaste du köpte:Knäckebröd, mat, keso, kattmat och dill idag haha. 
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Mörkbrun.
Vad är det för väder hos dig nu:
Kallt och lite blåsigt. Tror jag i alla fall. Svårt att säga kl. 11 på kvällen.
Godaste glassmaken:
Jag äter inte glass. Men gammaldags vanilj är ju alltid en vinnare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag gör nog det.

 Sover du tungt:
Jo! Telefonen kan ringa och jag hör den knappt.
Drömmer du mardrömmar:
Nej. Jag har min drömfångare ovanför sängen och jag tror verklig dom funkar.
Trivs du med ditt jobb:Jo. Riktigt nice :)
Favoritklädsel:
Skinny jeans, rutig/flanellskjorta, converse.
Favoritlåt/ar just nu:
I don't wanna miss this, The way we are och Dashes med Tyler Ward!
Vad ser du om du tittar till höger:
En vägg och krokar med massa kläder på väskor.
Vad gör dig glad just nu:Musik, familjen, och tanken på att det bara är ca 2½ månad till julen nu :) 
Vad ska du göra härnäst:
Sova!
Höger eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu:
Trött men ganska glad ändå :)
Favoritgodis:
Äter inte godis.

 Kläder just nu:
Rosa pyjamasbyxor i flanell och en blå-lila/indigo oversize tisha.
Sommarplaner:
Men oj, det är långt till sommarn än! Midsommarfest och kräftskiva i alla fall!
Hur många kuddar sover du med:
4. Men använder bara 2 haha.
Spelar du något instrument:
Ytters lite keyboard, när jag känner för det. Inatt jag drömde och My heart will go on typ.
Morgon eller nattmänniska:
Har blivit mera morgonmänniska. Var värsta nattugglan förut.
Vad är viktigast för dig:
Familjen och vännerna, att alla i min närhet är friska och mår bra, musiken, 
att se till att jag själv mår bra genom att äta bra och träna träna träna!

Inga kommentarer: