17 oktober 2012

ONÖDIG NERVOSITET

Ja här har man gått och vart nervös flera dagar och så blir det ingen operation sen! Det kunde ha blivit om jag själv hade bestämt så. Dr. Ehrnström tittade på födelsemärket och sa, och jag citerar, ''Jag kan sätta huvudet på att det där är ett godartat födelsemärke. Det har hår och så som växer där så då är det bestämt inget farligt.'' Så det känns ju skönt, även fast jag visste från tidigare att det nog inte var elakartat. De skulle ta bort det om jag villa det, men jag bestämde för att det får sitta kvar. Dr. Ehrnström sa också att dom helst undviker att skära i ungdomar om det inte är nödvändigt eftersom ärrbildningen kan bli så ful. Citerar Ehrnström igen ''det här födelsemärket täcks ju av kläder men nån gång vill du säkert gå i bikini också och då är nog ett födelsemärke mycket snyggare än ett fult ärr.'' Skön doktor haha!

Så jag blev inte ett födelsemärke fattigare och jag fick åka hem ganska nöjd. Ska dock hålla ögonen på det ifall det tänker växa mera för då ringer jag till snälla farbror doktorn igen!

Här har ni bild på var födelsemärket sitter riktigt.

Inga kommentarer: