31 oktober 2012

BABY PÅ VÄG/EXPECTANT MISTRESS

KÄRLEK MED FÖRHINDER.
När Maria dyker upp på Adams förlovningsfest börjar förbjudna känslor flamma mellan dom. Hon är en okonstlad ung kvinna som trivs bäst i den fria naturen på sin barndoms paradisö. Han är ett äkta storstadslejon-dessutom är han en annan kvinnas man!

När Adam söker upp Maria för att förklara henne sin kärlek, vet on inte vad hon ska tro. Men känslorna tar överhanden och resultatet av deras heta möte låter inte vänta på sig...

Det har gått väldigt väldigt segt med läsandet på sistone. Just den här boken har jag hållit på med länge. Och då är det inte en tjock bok. Men jag har helt enkelt inte tid att läsa så mycket. Kanske låter konstigt att en som är hemma på dagarna kan säga så, men pysslar på med så mycket annat så det är faktiskt sant det jag säger. Önskar jag skulle ha mera tid till att läsa, det är ju trots allt väldigt avslappnande.
Tror det är bäst att börja med nästa bok direkt. Även fast det kanske bara blir ett kapitel, en sida, eller en rad. Det är ju något i alla fall. Efter kvällens lässession känner jag mig redan mindre stressad. Böcker, det är bra grejer det!

Inga kommentarer: