14 oktober 2012

I DIDN'T COME HERE AND I AIN'T LEAVIN'

''Jag vet att jag inte bloggade igår men var såå trött efter att ha sovit från-och till i 6 timmar natten före. Sen så hade jag systeryster och barnen på besök igår så det fanns liksom inte tid till nån blogg :)''


Idag har det vart en riktigt slö och lalliger höstdag. Mamma och jag tog Nova med oss på promenad ner till stugan där pappa var och fixade inför stängningen för vintern. Faster och hennes sambo kom förbi och pratade en stund också och när dom gått plockade vi ihop det sista och for hem. 

Ikväll har jag vart på jobb och ''slitit.'' Kom innanför dörren för en stund sen så är lite frusen efter promenaden hem så ska nog koka lite te nu och bänka mig framför tvn färdigt. The Mentalist börjar ju om 10 minuter :)

Inga kommentarer: