16 oktober 2012

I WISH YOU COULD THINK OF ME LIKE I THOUGHT OF YOU


Med tanke på att det blåser storm ute kan jag säga att det känns ganska bra att sitta inne under täcket och mysa. Det är säkert grymt kallt ute men jag kan ändå inte undvika att tycka att det är mysigt med sånt här väder! Det är ju trotts allt höst nu och ett ord som kan beskriva hösten är ju MYSIG.

Försöker få ut nå planer av den här dagen men det går sådär kan vi väl säga. Det står still i min lilla hjärna just nu. Eller ja, tankar om operationen(som de så fint kallar det på HC)snurrar i min hjärna hela tiden. Jag är alltid nojig om sånt som har med sjukhus/HC och läkare att göra. Men jag borde egentligen känna mig lugn eftersom en bekant fb:ade igår om sin 14 minuter långa operation av samma slag. Jag visste ju att det skulle gå snabbt, men inte snabbt! Det blir ungefär så smidigt då som att vänta, komma in till doktorn, få bedövning, vänta lite till, göra ''ingreppet'', tacka doktorn, och snällt gå och betala. Piece of cake eller vad?

Inga kommentarer: