09 oktober 2012

#NOSUCHTHINGASBEINGTOOHEALTHY

Igår var jag inte alls pepp på att det var gymdag idag. Imorrse kändes det likadant. Kände medans jag satt och åt frukost och drack kaffe att jag inte alls kände mig sugen på gymmet. Men jag bytte om och kilade iväg i alla fall, och gud vad skönt det är efteråt sen! POFF så hade jag vart hurtig på gymmet 1 timme. Jag älskar de gånger på gymmet när tiden bara rusar förbi. Jag älskar det, och jag älskar känslan efteråt, känslan efter en kall dusch sen, och känslan av att proppa i sig massa god lunch som en belöning för att man vart så duktig. Vart broccoli och blomkål med keso till lunch idag. Hur sjukt gott som helst!

Nu ska jag fortsätta vara duktig, fast inte i form av träning då. Ska skala, skiva och kärna ur massa massa äppel så mamma och jag kan koka äppelsaft och mos sen. Mums! Men innan jag går och gör det så bjuder jag på ett litet härligt matcollage från weheartit. Ser det inte smaskigt ut? :)

Inga kommentarer: