24 oktober 2012

MISSED YOU JUST RIGHT

Kamera: Nikon D3100
Med en liten höstig bild kan jag meddela att jag har börjar med julbestyren redan. I mitten av oktober. Jepp. Men det är ju faktiskt exakt 2 månader till julafton idag! Nää, jag älskar inte alls julen ;) Det är ju bästa högtiden! Hur kan man inte älska den liksom? Satt mig ner och lagade lite julkort idag. 5 stycken hann jag med innan det var dags att traska till butiken och inhandla ingredienser till middagen jag lagade till mamma och mig idag :) Blev gratinerade paprikor med keso-och räkröra +grönsaker. Riktigt mums!

Ska lyssna klart på Toby Keiths nya album Hope on the rocks nu, det var sista chansen att tjuvlyssna innan the BIG release, och sen är det dags at krypa ner under täcket och träffa John Blund. Godnatt, alla där ute!

Just det! Jag vet att jag kanske lovade ett recept på äppelkaka igår, men som synes har det inte kommit upp. Det kan hända att nån glömde bort det. Vet inte vem det skulle vara isåfall.

Inga kommentarer: