12 oktober 2012

I DREAM WIDE AWAKE DREAMS THAT MIGHT NOT EVER HAPPEN


Fick bli en random och dålig bild från i somras nu eftersom jag..eh fasen, jag har inte en bra anledning. Orkar inte tänka nu känns det som, förutom på vad Jill Johnson sjunger i Tillsammans för världens barn galan. Shit alltså vad hon tar mig tillbaka till Toby Keiths konsert i November förra året. Hon var förband/artist och sen dess har jag inte kunnat sluta lyssna på hennes album Flirting with disaster. Song to heaven är favorit låten där. Hennes julalbum The christmas in you är också helt gudomligt bra. Där finns mina favorit jullåtar. Speciellt First christmas without you.

Ja men sådär då, då har jag avslöjat en grej jag normalt inte avslöjar. Att jag jättegärna lyssnar på Jill Johnson. Min musiksmak är väldigt bred. Flera mils lång känns det som ibland.

Inga kommentarer: