11 juni 2013

TODAY

insta-bilder

Här är lite av vad min dag bestått av idag! Brödbak, country, bildfix, och så har jag spatserat runt gården och kollat läget med de planteringar vi har. Jordgubbsblommorna är riktigt stora i år och en del av rabarbern var färdig att skörda! Passade också på att ta in lite gräslök eftersom det skulle bli omelett till middag. Mums!

Ska bli skönt att sova nu känner jag. Är redan halvvägs under täcket. Imorgon tänker jag pyssla ute om vädret tillåter! Har fortfarande lite kvar att sandpappra på hyllan, sen är det lite finputs till så är den klar för målning! Åh vad det är kul med pyssel och projekt! Det ritkigt kliar i fingrarna och inspirationen flödar massa den här årstiden! :D Det är bäst jag stänger ner och kryper längre ner under täcket nu, innan jag går ut och börjar slipa på hyllan redan nu ;) Godnatt!

Inga kommentarer: