19 juni 2013

GODBY, FINA VÄNNER, SHOPPING OCH MUSIK



Sitter med min hesa hals och tar ner lite ny musik som ska in på mobilen sen. Började kännas konstigt i bröst och hals igårkväll redan, men imorrse när jag vaknade var jag helt hes och konstig. Tar jag djupa andetag eller hostar känner jag att det är sjukt i brösten och lungorna också. Ska väl gå och få luftrörskatarr eller nått på det här nu, såhär lagom till midsommar :/

Annars idag har jag vart i Godby, hela långa dagen! Skulle vänta på att mamma skulle sluta jobba så vi kunna handla lite till midsommar sen. Haken var bara den att jag inte kom in på nått annat sätt än med pappa kl. 13:00, och mamma sluta jobba 15:30. Trodde jag skulle måsta gå runt och lalla i Godby tills jag blev tokig, men som tur var meddelande min bästaste tönt Ida att hon va hemma när jag smsade och hörde! Räddaren i nöden :) Så satt där och snicksnackade bort några timmar sen. Riktigt trevligt :) Tack vännen :*

Inga kommentarer: