07 juni 2013

SAFE HAVEN


Jag har haft filmen Safe Haven länge på externa men inte kollat på den. Så nu ikväll då när det blev filmfredag med mig själv så passa jag på. Jäklar vad jag missat massa när jag inte kollat på den! Det är nu officiellt en av mina favoritfilmer, så bra var den! Och det bästa är att den är baserad på en bok av Nicholas Sparks, så gissa vem som har en ny bok på sin wish list nu?? :) eller flera egentligen för det är ju faktiskt han som skrivit böckerna Message in a bottle, A walk to remember, The Notebook, Nights in Rodanthe, Dear John, The Last song och The Lucky one. Namnen känns igen va? Hursom så rekommenderar jag filmen starkt! Väldigt gripande och fin och när den var slut var det som när man läser en riktigt bra bok, man vill inte att det ska va slut. Man vill liksom inte släppa taget riktigt. Sådär som det liksom ska vara!

Inga kommentarer: