13 juni 2013

REGNIG MEN BRA TORSDAG

Kamera: Nikon D3100
Tjuuhuu! Jaha, då var en till dag slut och lite har man fått gjort i alla fall. Fiskat och fört grejer till loppisen i Gottby. Blev ju inget stugväder idag eftersom det bestämde sig för att mulna på eftermiddagen och börja regna. Men jag gillar regn så egentligen är det ganska mysigt, man kan liksom pyssla på lite inne då! Dock önskar jag ju att vi får en bättre sommar än förra året. Vill inte att den här ska regna bort också!

Ska väl börja sök mig mot snarklådan så småningom. Blev inte mycket sova förra natten heller så. Somnade både tidigare och snabbare, men sen har jag vart vaken stup i kvarten istället. Väldigt kul. Så nu ikväll när jag väl kryper under täcket hoppas jag att jag somnar på en gång och att jag får sova hela natten så jag orkar med äventyren imorgon! Fiske och en sväng till nyöppnade S-market i Godby står på schemat. Kul kul!

Inga kommentarer: