10 juni 2013

REGN, STUGHÄNG, MERA REGN OCH LITE JOBB

insta-bilder
Blogga aldrig igår men inget speciellt hände denna regniga söndag. Hängde lite på stugan men blev så kallt så åkte hem efter lunch. På kvällen jobbade jag och sen myste jag framför The Mentalist och NCIS resten av kvällen.

Idag har det vart segt. Och regnigt. Största delen av dagen har spenderats inne. Tog hem alla blommor från jobbet igår så idag har jag jobbat med att plantera om dom. 1½ timma senare var det klart och nu efter maten va mamma och jag upp med dom till jobbet igen. Chefen var där och rosade och sa att det var ett bra initiativ att plantera om dom :) så det kändes bra att höra det!

Känner att huvudvärken jag lyckades mota bort lite tidigare är på väg tillbaka nu. Får se om man orkar kolla på Top Model ikväll eller om man går och lägger sig istället. Sängen lockar väldigt mycket just nu kan jag säga.

Inga kommentarer: