22 juni 2013

GLAD MIDSOMMAR, I EFTERSKOTT

Glad midsommar såhär lite i efterskott, dagen efter osv. Har haft en riktigt grym midsommar, även fast jag är förkyld. Midsommarfirandet började med stångresning på Furulund kl 15:00. Gick hem och packade och sen stack jag och brorsan till Varvsudden där gänget väntade. Började grilla direkt och sen fortsatte kvällen i maten och dryckens tecken, som vanligt i vårt gäng ;) var ganska hängig hela kvällen och frös fast vädret var helt underbart. Men som sagt var det en grym midsommar! Och massa rolig!! :D


Det var meningen att vi skulle va på Varvsudden hela helgen men eftersom jag började hosta som en galning inatt och fortsatte imorse med massa slem och äckel som inte villa lossna så kände jag att det va lika bra att åka hem. 

Bilder från hela midsommar kommer imorgon för nu ska jag fortsätta slappa på soffan framför QI. (Ni fick ju några insta-bilder i alla fall)

Inga kommentarer: