03 juni 2013

2.6.2013


Alltså igår, söndag, var ingen speciell dag egentligen och jag gjorde inget speciellt men ändå vart det mycket instagram. Efter jobbet kände jag för att leka lite hurtbulle så hurtade iväg på en 40 minuters promenad. Mamma och pappa var och klippte gräs åt lite släktingar så det var dit jag hurtade mig. Gick vintervägen ner till Bonäs till att börja med, men sen kände jag att jag villa gå mer i skogen så gick inte ut till vägen som man annars gör utan fortsatte på en annan väg upp i skogen. Trodde ett tag att jag aldrig skulle komma ut till vägen igen haha, men tillslut kom jag till en gård så genade lite över den ner till vägen. Som tur var var det ingen hemma där. 

Så ja, det var den söndagen det. Bilderna säger det mesta egentligen. Är så otroligt fint, lugnt och fridfullt nere i Norrvik :)

Inga kommentarer: