20 juni 2013

MAN KLARAR SIG INTE HUR LÄNGE SOM HELST

Det har vart en dålig natt med väldigt lite sömn, och när jag väl somnat har jag inte sovit tungt direkt. Vaknat hela tiden med mer och mer halsont. 06:00 vaknade jag av halsont som heter duga och ömt huvud. Det liksom går knappt att ligga ner för hela huvudet ömmar. Fick knappt fram ett ord när jag försökte prata med pappa tidigare, och när jag mätte febern visade det sig att jag hade feber. Stegring egentligen, men kommer jag upp i 37+ så är jag helt slut.

Jag är nog förvånad att jag klarar mig såhär länge. Både mamma, pappa och brorsan har vart förkylda flera gånger var men jag har klarat mig varje gång. Tills nu då tydligen när ingen annan är förkyld och ha smittat mig. Inte här hemma i alla fall. 
 Blir nog soff/sängläge idag med filmer och serier. Det är ju tur att jag är ensam hemma i alla fall så jag inte behöver prata med nån och slita ut det sista jag har av rösten. Så ni vet vem ni inte ska ringa idag, om ni inte är sugna på en krax-och väs konversation förstås.

Inga kommentarer: