25 juni 2013

AT THE BREAK OF DAY

Ibland blir man att fundera på värde av grejer i livet. Vad som är lyx för mig kanske inte är lyx för någon annan. Lyx för mig är att få träffa mormor, morfar, moster Gitta och Micke två gånger på tre dagar. Att få mysa med mina syskonbarn. Som i lördags när  jag och Scott gick hand i hand på promenad. Eller när Milogrodan tittar på en och ler. Lyx för mig är också alla sommarkvällar med gänget på Bastö, och tiden nere vid stugan.

Tror jag blev att tänka extra mycket på det här för att det är sommar, allt är så enkelt och verkligen allt handlar om nära och kära. Och ännu finns det massa lyxgrejer kvar att uppleva den här sommaren! Båtturer, kanske ut till Brändö som vi pratat om så många år nu! Den årliga jordgubbsplockningen hos mormor och morfar, vinkvällar på mellangårds. Och en lyxgrej redan nu på torsdag, fira att Milo fyller 1 år. Jag tror inte man behöver säga många gånger hur underbar sommaren är.

Inga kommentarer: