14 maj 2013

YOU'RE THE ONLY REASON WHY

Fortsatte spåna tidigare, och filosofera. Regnet slutade men fåglarna började kvittra istället. Gick bra att filosofera till det med. Mailade lite och kollade FB innan jag gick från datorn. Läste tidningen och knaprade på lite linfrökex innan jag traskade till butiken. Kom hem och åt lindrig middag, soppa från frysen. Gick med mamma och Nova på promenad innan jag gick iväg på jobb.

Nu ska jag göra ett test och sen får det räcka med datatid för idag. FB och instagram får ju så bra att nå via mobilen. När jag var i brorsans lägenhet igår kunde jag inte låta bli att fingra på hans iPad mini lite. Blev nog lite kär. Skulle lika bra kunna ha en sån istället för laptop, känner jag just nu i alla fall. Så kanske mamma kan få min laptop om hon är snäll. Men då ska hon va riktigt snäll ;)

En bild som Ida tog av mig ute vid Norrhavet :) dock är den här lite hastigt redigerad och så nu men men ;p

Inga kommentarer: