17 maj 2013

FREDAG

Kamera: Nikon D3100

Hallu, blir ett litet snabbt inlägg nu före jag ska se om bästa Maria Montazami går vidare i Let's Dance. Ja, jag kollar på det. För att Montazami är med. Och så är ju David Hellenius lite rolig också!

Var till Maxinge en sväng med mamma och pappa idag. Mamma mötte upp oss där efter jobbet. Kollade in nyöppnade Clas Ohlsons. Gubbdagiset har jag hört att det kallas, men JAG var ju som ett barn på julafton där! Shit vad fina grejer man hitta där! En rosa tekokare och en rosa brödrost till exempel ;) Det måste jag ha i mitt hem sen! Fast dom turkosa var också snygga...Nu vet man i alla fall lite vart man kan far och kika när det vankas att lämna boet!

Ska gå tillbaka till tvn nu, sen känner jag att det kommer va skönt att krypa ner under täcket. Blev plötsligt väldigt trött i ögonen. Hörrni godnatt på er!

Inga kommentarer: