07 maj 2013

THERE'S A LITTLE BIT OF DEVIL IN HER ANGEL EYES


Cooling på bilderna osv ;) Tog lite firar bilder för att jag slog migränvärken den här gången! Wihu! Har försökt med både frisk härlig sommar luft och kaffe tidigare idag, och nu när jag vart ut med hunden efter middagen tog jag en panadol och ett stort glas citronvatten med is. Känns mycket bättre även fast tröttheten hänger kvar. Hade så jäkla varmt tidigare också så det hjälpte inte migränen nått kan jag säga. Bara 24 grader inne när mamma och jag kom hem...

Ska fortsätta slurpa i mig mitt citronvatten nu och njuta. Kan säga att det svalkar riktigt härligt just nu! Hoppas det här vädret håller i sig nu bara! Öppna fönsterluckor, shorts, iskalla drinkar och dagar på stranden är något man kan vänja sig vid nu tror jag, efter den lååånga vintern!

Inga kommentarer: