27 maj 2013

YOU THINK THAT EVERYTHING'S GONNA LAST FOREVER


Bjuder på två bilder från förra sommarn' och lite uppdateringar sen sist. Vi har får lite mera info om morfar. Bland annat att det inte alls var syrebrist utan det rörde sig om en mindre hjärtattack. Vi alla är såå glada att det fick så bra som det gick, även fast han fick hjärtstillestånd när han kom till akuten. Idag var det meningen att morfar skulle få pacemakern inopererad nån gång mellan 13:00 och 14:00 men jag pratade just med mamma och hon sa att dom måsta skjuta upp det för det kom in nått akut. Så mamma skulle gå dit och kolla läget nu om en halv timme när hon slutat så får vi se om det har blivit nån operation än eller så.

Medans jag väntar på besked ska jag ta en busig vovve med mig ut en sväng. Tror hon väntar på att få gå ut och kasta lite boll! Och jag, ja jag tänker ta med mig isvatten och min bok och hitta nån skön plats att sitta på en stund. I solstolen eller så kanske ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymma bilder ;>

Du har det så bra du som bor på Åland, speciellt nu på sommaren... :P

Julia sa...

Tack! :)
Ja det är väldigt vackert här just nu!