16 maj 2013

THE SUN IS SHINING NOW, BUT STILL I'M FEELING COLD

Alltså det är så många känslor just nu, och jag begriper inte fullt ut varför. Lite känner man den där känslan man alltid får på sommaren. Ni vet, känslan av att allt är möjligt. Hakuna Matata liksom. Man börjar se turister lite här och var, solen skiner alla dagar även fast det blåser hela tiden, och det blir kallt på kvällarna så fort solen försvinner. Det är 33 grader i solen mitt i allt och man kan sola alla dagar. Det är grejer som framkallas den där känslan tror jag. Sommarkänslan. Hakuna Matata känslan.

Och sen är det alla de där andra känslorna också. Dom där man inte riktigt förstår sig på. Men det är en del av livet antar jag, att man ibland har episoder med massa olika känslor i huvudet och kroppen på samma gång som gör att man blir lite kållriger. Mer kållriger än vanligt alltså.Och om det är en del av livet så antar jag att det bara är att leva med. Även fast det är jobbigt och deprimerande just under dessa episoder.

Inga kommentarer: